ماهورماهور، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

ماهور : دختر بی نظیر من

3 . کتابهای جدید ماهور

1393/8/25 14:39
نویسنده : مامان
248 بازدید
اشتراک گذاری

طبق قرار هر ماه 

من و بی نظیرم امروز رفتیم کتاب فروشی و چند تا کتاب جدید خریدیم :

1. ( موشی و خودش ) از  سری کتابهای سفید

یک کتاب خوب  در زمینه ی شناخت احساسات و کنترل کردن اونها  ... از کرنلیا ماد اسپلمن

2 . ( زرافه کوچولو دوستان تازه پیدا میکند )  از سری کتابهای کلاس کوچولوها ... از زوزا وربوآ 

3 . ( گل می کشه یا نینی ) اینم که آشنا ست دیگه . از سری کتابها می می نی ناصر کشاورز

 

پسندها (9)

نظرات (3)

مامان مبینا
25 آبان 93 14:47
ماشالله به این دخمل کتاب خون خدا حفظش کنه عزیزم
مامان
پاسخ
از لطفتون ممنونم .
مامان زهره
25 آبان 93 17:49
من م بچه که بودم عاشق کتاب بودم کار خیلی خوبی میکنید دستت درد نکنه مامان خوب ،ممنون که به ما سر زدید
مامان
پاسخ
خواهش میکنم دوست من . من هم از شما ممنونم
دختر باران
18 دی 93 13:48
افرين دخمل خوب چقدر قشنگ شعر ميخوني
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم