ماهورماهور، تا این لحظه: 13 سال و 12 روز سن داره

ماهور : دختر بی نظیر من

4 . اولین شعری که از تو شنیدم ( سه سال و شش ماه و بیست و نه روز )

1393/8/27 11:57
نویسنده : مامان
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زیبا صنم من

دیشب یک شب قشنگ بود . 

رفتی کتاب شیمو رو گرفتی و از صفحه اول شروع کردی به خوندن شعرهاش تعجب

همه شعرها ی کتابو از حفظ بودی . شعرهایی که بارها واست خونده بودم و تو هیچ وقت منو همراهی نکردی .فقط گوش میدادی . گوش .

و من اولین بار بود میدیدم که چه زیبا شعر میخونی . با همون کلمات نچندان کاملت . همرو مطابق صفحات درست خوندی . پر از شور و هیجانم از شنیدن این همه زیبایی عزیزم محبتجشن

یکی از شعرهایی که خوندی :

سب شوُده باس دوبایه   ( شب شده باز دوباره ) البته صحیحش (از پنجره ). 

متاب دائه میتابه            ( مهتاب داره میتابه )

سیمو همسه شیبا        ( شیمو همیشه شبها )

ساعت نه موخابه           (ساعت نه میخوابه )

دیه  بی ییم بوخابیم       ( دیگه بریم بخوابیم )

خی یی خسه ییم ما      ( که خیلی خسته ایم ما )

کیتابمون پموم شوُد        ( کتابمون تموم شد )

لالا ، لالا ، لالا ، لا           ( لالا  لالا لالا لا ) تشویق

 

پسندها (10)

نظرات (4)

فرشک
27 آبان 93 12:48
بافت تابلوفرش فرزند دلبند شما با طراحی ویژه و سفارشی http://farshak.com/home/286-costomize-carpet-frame.html 03155472944 فرش تسنیم کاشان
مامان سیما و بابامجید
28 آبان 93 19:42
هزار ماشالله خاله به هوش و ذکاوتت احسند چشم حسود دور باشه ازت ایشالله و هزاران احسنت به شما که مادری نمونه هستی دختر نازتو ببوس
مامان
پاسخ
ممنونم از لطف شما . خدا نگهدار فرزند عزیزتون باشه
مامان زهره
1 آذر 93 14:11
ماشاله، هزار ماشاله
مامان
پاسخ
ممنونم دوست من
مامان آروين (طناز)
2 بهمن 93 9:47
سلام . سايت تون خيلي قشنگه. ماشاالله بهدختر باهوشتون. خدا خفظش كنه.
مامان
پاسخ
ممنونم عزیزم